ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات خارجی

 

در مقایسه با پلاستیک اکریلیک، پلی کربنات استحکام ضربه ای بالاتری دارد و از اکریلیک بادوام تری ساخته شده است. پلی کربنات نه تنها فوق العاده سبک است بلکه شکستن آن نیز عملا غیرممکن می باشد و در برابر انواع آسیب مقاومت بالایی دارد. این ورق ها در محیط های مسکونی، کشاورزی و صنعتی استفاده می شوند و به طور گسترده در پوشش سقف گلخانه، آلاچیق ها و غیره استفاده می شود. شما با خرید ورق پلی کربنات خارجی از برندهای اروپایی از طریق «سایه ساز ایمن» می توانید بهترین کیفیت را دریافت کنید.

چرا از ورق پلی کربنات خارجی استفاده می کنیم؟

پلی کربنات یک ترموپلاستیک است که در یک ورق شفاف عرضه می شود و دوام بی نظیری را ارائه می دهد. با کیفیت بالا و حداقل جذب رطوبت در برابر آسیب آب و ضربه، ورق پلی کربنات خارجی محصولی بی همتاست. همچنین دارای مقاومت حرارتی عالی، پایداری و مقاوم در برابر شعله و مواد شیمیایی هستند. کار با ورق های پلی کربنات آسان است و می توان مواد را بدون زحمت با پیچ و مهره برش داد و ثابت کرد.

با استفاده از ترموفرمینگ و ماشینکاری، پلی کربنات را می توان به راحتی شکل داد و اندازه کرد. هنگامی که پلی کربنات در نقطه ذوب 155 درجه سانتیگراد گرم می شود، به مایع تبدیل خواهد شد و می توان آن را به طور مداوم خنک و بدون تخریب قابل توجهی دوباره گرم کرد و این مهم بازیافت یا قالب گیری تزریقی را آسان می کند. پلی کربنات با مقاومت و استحکامی که دارد برای کاربردهایی که ایمنی و امنیت آن در اولویت هستند، بسیار مناسب است.

کاربرد ورق پلی کربنات خارجی چیست؟

با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر آب و هوا، ورق های پلی کربنات برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی و همچنین پروژه های تجاری و شخصی ایده آل هستند. ورق های پلی کربنات خارجی عموما دو طرف uvدارد و وزن ورقهای خارجی کاملا استاندارد میباشد.

کاربردهای رایج ورق پلی کربنات خارجی عبارتند از:

  • سقف های سایبان
  • سقف گلخانه
  • سقف پاسیو
  • سقف آلاچیق
  • ساخت و ساز
  • قطعات خودرو و هواپیما
  • محافظ ماشین
  • اجزای امنیتی
  • تابلوها
  • نورگیر
  • پوشش سقف سوله
  • پوشش بدنه سوله
  • پوشش نورگیر ساختمان
  • پوشش پاسیو
  • دیوار صوتی
  • سقف پلی کربنات پارکینگ
  • پوشش پلی کربنات نورگیر
  • پوشش پلی کربنات کروگیت

تفاوت بین پلی کربنات و اکریلیک چیست؟

ورق های پلی کربنات 30 برابر ورق های اکریلیک استاندارد و بیش از 250 برابر مقاومت ضربه ای شیشه (با ضخامت معادل) هستند، به همین دلیل است که پلی کربنات نسبت به سایر اشکال پلاستیکی مورد علاقه است. پلی کربنات از پلاستیک اکریلیک سنگین تر است و می تواند کمی گران تر باشد، زیرا مواد بسیار بادوام تر از اکریلیک می باشند. علیرغم وزن کمی پلی کربنات، حمل و نصب آن آسان است.

نحوه انتخاب ورق پلی کربنات خارجی چگونه است؟

اگر تصمیم به خرید ورق پلی کربنات خارجی گرفته اید، باید به ضخامت و انواع ورق فکر کنید که این بستگی به پروژه و کاربرد مورد نیاز شما دارد. لطفاً به خاطر داشته باشید که هرچه ورق پلی کربنات ضخیم تر باشد، مقدار حرارت کمتری از آن منتقل می شود. انتقال نور نیز با افزایش ضخامت پلی کربنات کاهش می یابد، بنابراین ممکن است ترجیح دهید ورقی را انتخاب کنید که اندازه آن ضخیم نباشد. از انواع ضخامت ورق های پلی کربنات خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 3 میلی متر: برای سقف گلخانه.
  • 4 میلی متر: برای سقف گلخانه
  • 5 میلی متر: برای سقف گلخانه
  • 6 میلی متر: محبوب ترین ضخامت برای سقف گلخانه
  • 10 میلی متر: برای کانکس ها و سایبان ها
  • 16 میلی متر: برای اسکله ها، سایبان ها و گاهی اوقات باغ ها
  • 25 میلی متر: برای باغ ها، نارنجستان ها و آتریوم ها
  • 32 میلی متر: برای سقف های باغ
  • 35 میلی متر: برای سقف های باغ ها (با ویژگی های حرارتی)

از انواع ورق پلی کربنات خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای ورق پلی کربنات خارجی

ورق های سقف پلی کربنات معمولاً با متریال با کیفیت بالا ساخته می شوند. آنها سبک وزن، غیر سمی و مقاوم در برابر دما هستند. از دیگر فواید پلی کربنات خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمیز کردن راحت

ورق های سقف پلی کربنات به راحتی تمیز می شوند. به علاوه، آنها در برابر مواد شیمیایی تمیز کننده بسیار مقاوم هستند. آنها با پرداخت های براقی عرضه می شوند. بنابراین، برجسته کردن هر لکه موجود روی این صفحات آسان است. در نتیجه، می توانید هر گونه کثیفی را که نیاز به تمیز کردن دارد، شناسایی کنید. این مهم باعث می شود ورق های سقف پلی کربنات در بین کسانی که عاشق قاب بندی و همچنین پرورش حیوانات هستند محبوب شود. این به این دلیل است که این مراکز حیوانی مستعد ضایعات حیوانات هستند. بنابراین، اگر علاقه زیادی به پرورش خوک، طیور و همچنین لبنیات دارید، به ورق های سقف پلی کربنات فکر کنید.

مقاومت در برابر ضربه

هنگامی که صحبت از پوشش سقف می شود، مقاوم بودن در برابر ضربه، در مرکز توجه قرار می گیرد. هیچکس موادی را دوست ندارد که به راحتی تحت تأثیر هر نیروی خارجی قرار گیرد. با این حال، ورق های سقف پلی کربنات حداکثر محافظت را در برابر هر گونه ضربه از محیط خارجی ارائه می دهند. واحدهایی که برای فرآوری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند از ورق های سقف پلی کربنات بهره مند شوند. ورق های سقف پلی کربنات نیز در برابر خش بسیار مقاوم هستند.

خواص بازتابی بالا

ورق های سقف پلی کربنات دارای خواص بازتابی قوی هستند. خاصیت بازتابی این مواد به کاهش قبوض آب و برق کمک می کند. این به این دلیل است که روکش های براق و همچنین سطوحی که به خوبی روشن شده اند، همه چیز را شفاف و پر نور می کنند. این ورق می‌تواند حداکثر نور را به فضای دخل منعکس کرده و اشعه مضر خورشید را فیلتر کند. همچنین ورق های سقف پلی کربنات در برابر آتش مقاوم هستند. این امر خطرات ناشی از جرقه های آتش سوزی را کاهش می دهد. بنابراین در کارخانه ها و کارگاه هایی که در معرض خطر آتش گرفتن هستند ایده آل می شود.

خرید ورق پلی کربنات خارجی از سایه ساز ایمن

سایه ساز ایمن عرضه کننده ورق‌های پلی کربنات سقفی و پلی کربنات دیواری از برندهای معتبر اروپایی است. این شرکت با سابقه طولانی و رزومه درخشان در ارائه انواع ورق‌های پلی کربنات توانسته به قطب بزرگی در این صنعت تبدیل شود. ورق‌های پلی کربنات این شرکت بسیار با کیفیت است و با قیمت مناسب و در برندهای لکسان سابیک،پلی کربنات ماکرولون،پلی کربنات رودکا وغیره را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در مشاوره، خرید و نصب ورق پلی کربنات خارجی از سایه ساز ایمن خدمات منحصر به فرد دریافت کنید.

 

 

آخرین مقالات

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات به طور گسترده در پوشش سقف گلخانه، آلاچیق ها و غیره استفاده می شود. شما با خرید ورق پلی کربنات...

نحوه تولید ورق پلی کربنات

نحوه تولید ورق پلی کربنات

ترموپلاستیک در نهایت به پلی کربنات تبدیل می‌شود تا به صورت ورق به بازار عرضه شود. نحوه تولید ورق پلی کربنات کاری تخصصی...

ورق پلی کربنات مات چیست؟

ورق پلی کربنات مات چیست؟

چه به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر باشید یا یه پوشش خاص را به سقف گلخانه خود اضافه کنید، ورق پلی کربنات مات...

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف یک ماده فوق العاده سخت و همه کاره با طیف وسیعی از کاربردهای مختلف است. این ماده فوق العاده...

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و می‌تواند در هر شرایط محیطی مقاومت کند. این ورق‌ها از رزین پلی پروپیلن ساخته...

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

تامین کنندگان ورق پلی کربنات در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای ورق های توپر و چند جداره برای گلخانه ها، سقف...

پربازدیدترین مقالات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات: ورق پلی کربنات بر روی انواع سازه های فلزی،گالوانیزه و چوب به وسیله ادوات مخصوص هوابند و آببند میشود....

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

در صنعت پلاستیک، ورق «پلی کربنات» به عنوان یکی از پرتنوّع ترین و پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمان، سوله ها وگلخانه ها برشمرده...

پلی کربنات دیوار صوتی

پلی کربنات دیوار صوتی

امروزه آلودگی صوتی یکی از معضلات زندگی شهری میباشد که ورق پلی کربنات تخت و حتی پلی کربنات چند جداره این معضل را...

پوشش سقف پلی کربنات

پوشش سقف پلی کربنات

پلی کربنات ماده‌ای با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است که به عنوان جایگزینی عالی برای شیشه و فایبرگلاس به کار گرفته...

ورق پلی کربنات نما

ورق پلی کربنات نما

از ورق های پلی کربنات نما می توان به طرق مختلف استفاده کرد. آنها در ضخامت ها و طول مختلف قابل تولید هستند....

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

سازه ای قوسی شکل و یا شیب دار که معمولا پوشش روی آن از ورق پلی کربنات تخت و یا چند جداره است...