نورگیر حبابی چیست؟

نورگیر حبابی چیست؟

نورگیر حبابی

نورگیر حبابی یک سازه­ ی مدرن برای استفاده ی حداکثری از نور خورشید است، این سازه از دو قسمت پایه و حباب تشکیل شده است و به گونه ای طراحی شده است که فشار کمتری به سقف وارد کند. شکل گنبد مانند این سازه باعث شده تا امکان جذب و نشر نور بیشتر شود. جنس حباب از ورق آکرولیک با لایه ضد UV می باشد و پایه اصلی نیز از فایلبر گلاس، رزین پلی استر و تجهیزات اتصال تشکیل شده است. حباب توسط پیچ و مهره روی پایه فایبر گلاس نصب می شود. این سازه در برابر تغییر دما، رطوبت، نور خورشید، سرما و بارش های جوی مقاوم است.
نورگیر حبابی جزو بروزترین سبک های طراحی سقف پاسیو و حیات خلوت محسوب می شود و با استقبال بسیار بالا رو به رو شده است، از مزیت های نورگیر حبابی میتوان به نامحدود بودن آن در اجرای سقف­ های نورگیر اشاره کرد، زیرا امکان ساخت در اندازه های مختلف حباب نورگیر وجود دارد، همچنین شکل گنبد مانند این سازه موجب شده تا استحکام ورق پلکسی گلس به مراتب بیشتر شود.
با توجه به این که ورق های پلکسی گلس در رنگ های متنوعی تولید شده می­توان نورگیر های حبابی رنگارنگ را روی ساختمان ها نصب نمود، رنگی بودن حباب نورگیر ارتباطی با میزان شفافیت و یا مات بودن آن ندارد و میتوان در همه ­ی پروژه­ های سقف حیاط خلوت از نورگیر های رنگی حبابی هم استفاده کرد.
درب بازشوی حباب با زاویه ۴۵ درجه باز می­شود و به هیچ­ وجه به عایق بندی نورگیر حبابی آسیبی نمی­رساند و به این ترتیب سقف حیاط خلوت در برابر سرما عایق بندی شده و کارایی آن چند برابر می­شود، امکان استفاده از سیستم بازشو در نوگیر های حبابی برای نظافت نیز وجود دارد.

در مناطق پر سرو صدا با دو جداره کردن نورگیرها میتوان از آلودگی صوتی هم جلوگیری نمود . برای استفاده از این محصول در ساختمان ها، واحد های طبقه اول بیشترین درخواست را برای اجرای نورگیر سقف حیاط خلوت دارند. البته موارد استفاده از نورگیر حبابی بسار گسترده‌تر است. طراحی شکیل و کاربردی، امکان استفاده از رنگ‌های متنوع حباب‌ها، وزن کم سازه، قیمت مناسب نورگیر سقفی، عایق بندی صوتی و حرارتی موجب محبوبیت بیشتر سازه نورگیر شده است.
ساخت انواع سقف پاسیو، سقف کاذب حیاط خلوط، سقف نورگیر، پوشش نورگیر حبابی از سرویس های پر تقاضا دار است. برای حیاط خلوت طبق سفارش مشتری از انواع سقف پلی کربنات و پلکسی گلاس، کار می­شود.

نورگیر حبابی

 ویژگی های محبوب نورگیر حبابی

  • وزن سبک نورگیر: از سبک ترین انواع پوشش سقف حیاط خلوت است، پلکسی گلس به کار رفته در حباب سبک، کار آمد و ارزان قیمت است
  • استحکام نورگیر حبابی : در مقایسه با انواع نورگیرهای صاف و مسطح، نورگیر حبابی یک سر و گردن بالاتر است، استحکام ورق پلکسی گلس با داشتن شکل گنبد مانند آن بالاتر رفته و به این ترتیب میتواند در برابر باد های شدید مقاومت بالایی داشته باشد و باد نتواند به این سازه آسیبی بزند و از طرفی شکل خمیده و ناصاف نورگیر کمک می­کند تا انبساط و انقباض به راحتی انجام شود و فشاری روی سازه وارد نشود و میتوان به راحتی سال های سال از این نوگیر کارآمد بهره برد.
  • رنگ نورگیر حبابی : همانطور که اشاره کردیم این محصول با داشتن قابلیت انتخاب رنگ های سفارشی توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

انواع نورگیر حبابی

برای اجرای سقف حیاط خلوت از نورگیر های حبابی با شکل و شمایل متنوعی استفاده می­شود، تنوع زیادی در انواع نورگیر حبابی وجود دارد که میتواند سلیقه های گوناگون را راضی نگه دارد
اشکال مربعی، مستطیل، دایره و گنبدی، کمانی و مخروطی طبق سفارش مشتری ساخته شده و به صورت آماده برای نصب به محل آورده می­شود. از نظر فنی و اجرایی انتخاب شکل نورگیر بستگی به نوع ساختمان و میزان استفاده از نورگیر دارد. در همه مدل های موجود با هر شکلی که ساخته شوند در نهایت نورگیرها موجب افزایش نور داخلی ساختمان می شوند. انواع نورگیر به نوعی نور محیط را به داخل ساختمان منعکس می کند. میزان و شدت نور ورودی بستگی به بزرگی و شکل نورگیر دارد.


در صورت نیاز به مشاوره رایگان فروش همین الان با ما تماس حاصل فرمایید

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۴۵۲۲۷۰

واتس اپ : ۰۹۳۵۵۵۷۲۵۱۳

مشاوره، بازدید، اندازه گیری، تخمین هزینه کاملا رایگان!


موارد استفاده از نورگیر حبابی

اگر به برخی از ساختمان ها دقت کنید متوجه می شوید که درون آن بسیار تاریک است و امکان تهویه هوا در آن وجود ندارد. در نتیجه پیمانکاران برای آنکه نور کافی به درون فضا نفوذ کند و نیز هوای داخل آن را عوض کنند از نورگیر استفاده می کنند، موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده است که در ادامه به چند مورد اشاره میکنیم:

  • ساختار ایده آلی برای طراحی سقف استخر دارد
  • سقف گلخانه های خانگی و عمومی
  • نورگیر های مجتمع های تجاری و مساجد، پاساژها و....
  • استفاده در سقف مراکز تفریحی و سالن های ورزشی
  • اجرای نور گیر حیاط خلوت ساختمان ها و همچنین سقف نورگیر طبقات آخر نیز می­تواند با این محصول زیبا سازی شود

مزایای نورگیر حبابی

مزایای نورگیر حبابی

  • تنوع رنگ بالا
  • قابلیت عایق، به میزان ۵ برابر شیشه
  • دوجداره بودن نورگیر ها
  • حداقل کردن امکان دید همسایگان
  • جنس حباب ها از ورق اکریلیک بوده و میتوان با پولیش زدن آن را به حالت نو و اولیه برگرداند
  • مقاومت بالا نسبت به بارش برف و باران


در صورت نیاز به مشاوره رایگان فروش همین الان با ما تماس حاصل فرمایید

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۴۵۲۲۷۰

واتس اپ : ۰۹۳۵۵۵۷۲۵۱۳

مشاوره، بازدید، اندازه گیری، تخمین هزینه کاملا رایگان!


قیمت نورگیر حبابی

قیمت این محصول با توجه به تعداد آن بالاتر می­رود، در واقع اگر بخواهید برای سقف پاسیو از چندین حباب کوچکتر استفاده کنید، هزینه ی این کار بیشتر از یک حباب بزرگ محاسبه می­شود
شکل های خاص و محل نصب هم اهمیت زیادر در قیمت این محصول دارند برای مثال نصب نورگیر حبابی در حیاط خلوت خیلی ساده­تر از نصب روی سقف شیروانی ساختمان است و همینطور که تنوع زیادی در ابعاد و اشکال ظاهری نورگیر ها دیده می­شود به نظر می­رسد قیمت ها هم بالا و پایین زیادی دارند.

 

همانطور که گفته شد از این محصول می­توان به راحتی و با خیال آسوده برای سال های سال استفاده کرد و نگران باد و آب و هوا هم نبود. همچنین از ویژگی های خیره کننده این محصول که باعث جلب توجه بیشتر آن شده رنگبندی متنوع و داشتن امکان سفارش اشکال مختلف آن است، توجه داشته باشید برای اینکه بخواهید یک کار مقرون به صرفه را تجویل بگیرید باید حتما با یک شرکت معتبر هماهنگ کنید

اعتماد شما سرمایه ماست

آخرین مقالات

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات به طور گسترده در پوشش سقف گلخانه، آلاچیق ها و غیره استفاده می شود. شما با خرید ورق پلی کربنات...

نحوه تولید ورق پلی کربنات

نحوه تولید ورق پلی کربنات

ترموپلاستیک در نهایت به پلی کربنات تبدیل می‌شود تا به صورت ورق به بازار عرضه شود. نحوه تولید ورق پلی کربنات کاری تخصصی...

ورق پلی کربنات مات چیست؟

ورق پلی کربنات مات چیست؟

چه به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر باشید یا یه پوشش خاص را به سقف گلخانه خود اضافه کنید، ورق پلی کربنات مات...

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف یک ماده فوق العاده سخت و همه کاره با طیف وسیعی از کاربردهای مختلف است. این ماده فوق العاده...

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و می‌تواند در هر شرایط محیطی مقاومت کند. این ورق‌ها از رزین پلی پروپیلن ساخته...

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

تامین کنندگان ورق پلی کربنات در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای ورق های توپر و چند جداره برای گلخانه ها، سقف...

پربازدیدترین مقالات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات: ورق پلی کربنات بر روی انواع سازه های فلزی،گالوانیزه و چوب به وسیله ادوات مخصوص هوابند و آببند میشود....

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

در صنعت پلاستیک، ورق «پلی کربنات» به عنوان یکی از پرتنوّع ترین و پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمان، سوله ها وگلخانه ها برشمرده...

پلی کربنات دیوار صوتی

پلی کربنات دیوار صوتی

امروزه آلودگی صوتی یکی از معضلات زندگی شهری میباشد که ورق پلی کربنات تخت و حتی پلی کربنات چند جداره این معضل را...

پوشش سقف پلی کربنات

پوشش سقف پلی کربنات

پلی کربنات ماده‌ای با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است که به عنوان جایگزینی عالی برای شیشه و فایبرگلاس به کار گرفته...

ورق پلی کربنات نما

ورق پلی کربنات نما

از ورق های پلی کربنات نما می توان به طرق مختلف استفاده کرد. آنها در ضخامت ها و طول مختلف قابل تولید هستند....

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

سازه ای قوسی شکل و یا شیب دار که معمولا پوشش روی آن از ورق پلی کربنات تخت و یا چند جداره است...