فروش پلی کربنات تخت (Solid) با بهترین قیمت

فروش پلی کربنات تخت (Solid) با بهترین قیمت

پلی کربنات تخت یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در تمام جهان است. تقریباً می توان از آن برای هر پروژه که نیاز به نصب شیشه یا مواد شیشه ای مانند مانند پنجره ها، نورگیرها و غیره دارد استفاده کرد. پلی کربنات تخت از یک رزین مصنوعی تشکیل شده است که واحدهای پلیمری را با استفاده از گروه‌های کربناته به هم متصل می‌ کند، این یک ماده ترموپلاستیک بادوام و همه کاره است که به دلیل قالب‌ گیری و سبک بودن شناخته شده است. این ورق دارای بسیاری از ویژگی های مشابه پلاستیک و شیشه است، بدون اینکه خیلی سفت، شکننده و سنگین باشد. در نتیجه، پلی کربنات تخت یا توپر یکی از پرکاربردترین ترموپلاستیک های مهندسی شده در جهان می باشد.

ویژگی های ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت یا توپر (Solid) مجموعه ای از خواص ویژه ای مانند شفافیت، مقاومت ضزبه ای عالی، عایق صوتی و حرارتی، انعطاف پذیری، دوام بالا را دارد. ورق پلی کربنات تخت در اماکن امنیتی و دیوارهای صوتی و پارتیشن بندی و در نورگیرها با دید کاملا واضح و غیره استفاده می‌ شود.

ورقهای پلی کربنات تخت توسط اکسترودهایی با کیفیت عالی تولید می شود و در داخل و خارج ساختمان بکار میرود.جهت مصارف خارجی لایه مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش (UV) در یک طرف و یا دو طرف ورق کواکسترود می‌ شود.

به طور معمول تولید و فروش ورقهای پلی کربنات تخت در رنگ‌های شفاف، شیری، آبی، سبز پررنگ، سبز کم رنگ و دودی است و ابعاد آن معمولا 205 در 305 سانتی‌متر می‌باشد که در سفارش‌های بالا طول قابل تغییر می‌ شود. فروش پلی کربنات تخت از ضخامت یک تا 15 میلی‌متر است که البته در حال حاضر ضخامت 1 تا 2 میلی‌متر سفارشی تولید می‌ شود‌.

مزایای ورق پلی کربنات تخت

در ادامه به فواید ورق پلی کربنات توپر اشاره می کنیم:

چکش خواری خوب

ورق‌های پلی کربنات را می‌توان برای هر نوع استفاده و کاربرد بدون به خطر انداختن استحکامی قالب ‌گیری کرد، برخلاف انواع خاصی از پلاستیک‌ها که می‌توانند تحت فشار و با استفاده بیش از حد، بشکنند. در نتیجه، ورق‌های پلی کربنات برای کاربردهای مختلف از جمله پروژه‌های سقف ‌سازی، نصب پنجره‌ها و موارد دیگر مناسب هستند.

مقاومت در برابر ضربه

ورق های پلی کربنات با وجود سبکی فوق العاده، بسیار قوی و بادوام هستند. پلی کربنات بسیار سبک تر از شیشه است که این حمل و نقل از یک منطقه به منطقه دیگر را آسان تر می کند، اما همچنین بسیار قوی تر است و در برابر شکستگی غیر قابل نفوذ می باشد. قابلیت‌های سبک وزن و مقاومت در برابر ضربه پلی کربنات، آن را به ماده‌ای عالی برای عینک و حتی شیشه‌های ضد گلوله برای مکان‌های پرخطری مانند بانک‌ها تبدیل می‌کند.

نور طبیعی و شفافیت

درست مانند پلاستیک و شیشه، پلی کربنات کاملاً شفاف است که به نور طبیعی اجازه عبور می دهد. در نتیجه، پلی کربنات یک جایگزین عالی برای گلخانه ها و حتی آسمان خراش هایی است که در آن نور طبیعی بسیار مطلوب می باشد.

مقاوم در برابر گرما

پلی کربنات نه تنها در برابر حرارت مقاوم است، بلکه می توان آن را همراه با سایر مواد مقاوم در برابر شعله استفاده کرد و در عین حال استحکام و یکپارچگی ساختاری آن را حفظ کرد. قابلیت‌های مقاوم در برابر حرارت آن، پلی کربنات را به یک ماده ای ایده‌آل برای بسیاری از پروژه‌های مهندسی و ساختمانی تبدیل می‌کند که نیازمند کار در شرایط گرم در فضای باز با ماشین‌آلات سنگین هستند که ممکن است بیش از حد گرم شوند.

دوام بالا

همانطور که گفته شد، پلی کربنات فوق العاده بادوام است و می تواند انواع کاربردها و استفاده ها را تحمل کند. دوام آن 250 برابر بیشتر از شیشه و پلاستیک است و عملاً آن را در محل کار غیرقابل تخریب می کند. از آنجایی که پلی کربنات از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است، اغلب برای محافظت از سازه ها و محتویات آنها در برابر شرایط آب و هوایی شدید مانند بادهای شدید، باران، برف و تگرگ استفاده می شود.

نصب آسان

نصب پلی کربنات سریع و آسان است. ورق ها را می توان برش و به گونه ای تغییر شکل داد که در هر ساختار یا قاب پشتیبانی قرار گیرند و سخت افزاری که همراه آن است، نصب آسان را انجام می دهد.

خرید ورق پلی کربنات تخت از سایه ساز ایمن

سایه ساز ایمن عرضه کننده ورق‌های پلی کربنات سقفی و دیواری از برندهای معتبر اروپایی است. این شرکت با سابقه طولانی و رزومه درخشان در ارائه انواع ورق‌های پلی کربنات توانسته به قطب بزرگی در این صنعت تبدیل شود. ورق‌های پلی کربنات این شرکت بسیار با کیفیت است و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در مشاوره، خرید و نصب ورق پلی کربنات تخت از سایه ساز ایمن خدمات منحصر به فرد دریافت کنید.

 

آخرین مقالات

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات خارجی

ورق پلی کربنات به طور گسترده در پوشش سقف گلخانه، آلاچیق ها و غیره استفاده می شود. شما با خرید ورق پلی کربنات...

نحوه تولید ورق پلی کربنات

نحوه تولید ورق پلی کربنات

ترموپلاستیک در نهایت به پلی کربنات تبدیل می‌شود تا به صورت ورق به بازار عرضه شود. نحوه تولید ورق پلی کربنات کاری تخصصی...

ورق پلی کربنات مات چیست؟

ورق پلی کربنات مات چیست؟

چه به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر باشید یا یه پوشش خاص را به سقف گلخانه خود اضافه کنید، ورق پلی کربنات مات...

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف یک ماده فوق العاده سخت و همه کاره با طیف وسیعی از کاربردهای مختلف است. این ماده فوق العاده...

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات دارای کیفیت بالایی است و می‌تواند در هر شرایط محیطی مقاومت کند. این ورق‌ها از رزین پلی پروپیلن ساخته...

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

مزایای پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

تامین کنندگان ورق پلی کربنات در سال های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای ورق های توپر و چند جداره برای گلخانه ها، سقف...

پربازدیدترین مقالات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات

نصب ورق پلی کربنات: ورق پلی کربنات بر روی انواع سازه های فلزی،گالوانیزه و چوب به وسیله ادوات مخصوص هوابند و آببند میشود....

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

از ورق پلی کربنات چه می دانیم؟

در صنعت پلاستیک، ورق «پلی کربنات» به عنوان یکی از پرتنوّع ترین و پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمان، سوله ها وگلخانه ها برشمرده...

پلی کربنات دیوار صوتی

پلی کربنات دیوار صوتی

امروزه آلودگی صوتی یکی از معضلات زندگی شهری میباشد که ورق پلی کربنات تخت و حتی پلی کربنات چند جداره این معضل را...

پوشش سقف پلی کربنات

پوشش سقف پلی کربنات

پلی کربنات ماده‌ای با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است که به عنوان جایگزینی عالی برای شیشه و فایبرگلاس به کار گرفته...

ورق پلی کربنات نما

ورق پلی کربنات نما

از ورق های پلی کربنات نما می توان به طرق مختلف استفاده کرد. آنها در ضخامت ها و طول مختلف قابل تولید هستند....

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

نورگیر سقف با ورق های پلی کربنات

سازه ای قوسی شکل و یا شیب دار که معمولا پوشش روی آن از ورق پلی کربنات تخت و یا چند جداره است...